Kim jestem?
Kobietą zafascynowaną życiem, praktykującą nieustanne odkrywanie bogactw ukrytych w każdej z chwil.
Jako kilkuletnie pacholę całymi dniami śpiewałam z babcią ludowe piosenki i pewnie stąd zrodziło się moje zamiłowanie do dźwięków.
Parę lat później do śpiewania doszło olśnienie mocą słów i stałam się pożeraczką tomów Joyce’a, Dostojewskiego oraz panów Heideggera, Husserla i im podobnych.
Ciekawa wszystkiego, co sięga głębiej niż wzrok, spędziłam 18 lat praktykując medytację i studiując dzieła z zakresu duchowości we wspólnocie monastycznej żyjącej według Reguły św. Benedykta. W międzyczasie badałam średniowieczne rękopisy, śpiewałam chorał gregoriański i uczyłam dzieci.
To one zainspirowały mnie do przyjrzenia się dokładniej temu, co mi w duszy gra i skłoniły do dzielenia się z innymi uważnością.
Staram się więc poznawać siebie, co jest niewiarygodną przygodą pełną nieoczekiwanych zwrotów akcji, a także rozwijać zawodowo jako towarzyszka młodych osób, by jak najmniej szkodzić, a może czasem nawet pomagać.
Obecnie pracuję jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz języka polskiego jako obcego w jednej z lubelskich placówek edukacyjnych.
Moje kwalifikacje:
• doktor nauk humanistycznych (Instytut Muzykologii, Uniwersytet Jagielloński)
• magister muzykologii (Instytut Muzykologii, Katolicki Uniwersytet Lubelski)
• teologia ogólna – studia podyplomowe (Wydział Teologii, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego)
• edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne – studia podyplomowe (Wyższa Szkoła Humanitas)
• certyfikowana trenerka mindfulness dla dzieci i nastolatków według metody Eline Snel (Academy for Mindful Teaching)
• ekspertka podejścia Self-Reg dr Stuarta Shankera według programu „Foundations” (The Mehrit Centre)
• certyfikowana edukatorka Pozytywnej Dyscypliny w klasie (Positive Discipline Association)
• licencjonowana trenerka programu „Odkrywanie praktyki uważności” (Akademia Mindfulness)
• certyfikowana terapeutka ręki I, II i III stopnia
• certyfikowana nauczycielka Treningu Umiejętności Społecznych
• trenerka metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I stopnia
• praktyczka podejścia Porozumienia Bez Przemocy (Nonviolent Communication) Marshalla Rosenberga [kursy „ Empatia zmienia nas, szkołę, świat. Porozumienie bez Przemocy w szkole” (NVC Lab) oraz „NVC dla nauczycieli – poziom podstawowy i rozszerzony” (Instytut Edukacji Pozytywnej)
• od 2021 roku na ścieżce trenerskiej programów Mindfulness Based Living Course (MBLC) i Mindfulness Based Living Course – Young Adults (MBLC-YA) w Mindfulness Association Polska
Współpracuję z:
• Filharmonią Lubelską prowadząc zajęcia umuzykalniające z elementami uważności dla dzieci w wieku 4 – 9 lat,
• Fundacją Edu-Mind, dzieląc się doświadczeniami w obszarze implementacji uważności do środowiska szkolnego,
• aplikacjami Focusly oraz Mindy przygotowując programy audio w dziedzinie mindfulness dla dzieci, nastolatków, rodziców i nauczycieli.
-
-
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
-