O mnie

Kim jestem?

Wielbicielką dźwięków, które wydobywają głębię ciszy…

Niepoprawną entuzjastką leśnych spacerów i obcowania z zielenią…

Miłośniczką dobrej literatury…

A poza tym…

Jestem certyfikowaną trenerką uważności (ang. mindfulness) dla dzieci Metodą Eline Snel© „Uwaga, to działa!”, certyfikowaną edukatorką Pozytywnej Dyscypliny w klasie oraz certyfikowaną terapeutką ręki.

Ukończyłam własny trening MBSR (Mindfulness Based Stress Reducution) w metodologii Breathworks (Kraków) oraz szkolenie nauczycielskie metody Eline Snel© „Uwaga, to działa!”(Academy for Mindful Teaching, Holandia) pod kierunkiem twórczyni metody.

Swoją pracę superwizuję u Eline Snel (Leusden – Holandia) oraz u certyfikowanej trenerki MBSR oraz MBCL – Lucyny Marcinkowskiej-Wróbel (Lublin).

Z wykształcenia jestem doktorem nauk humanistycznych (Instytut Muzykologii KUL – studia magisterskie oraz Instytut Muzykologii UJ – studia doktoranckie), teologiem (UKSW) oraz nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego (WS Humanitas).

Ponadto ukończyłam szkolenie nauczycielskie „Akademia Mindfulness dla Młodzieży – część 1” pod kierunkiem Michaela Sandersona uprawniające do prowadzenia zajęć programu „Odkrywanie Praktyki Uważności” dla nastolatków w wieku 11-15 lat oraz certyfikacyjne szkolenia w zakresie: Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (I st.), Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), Terapii Ręki (1 i 2 st.), jak również kurs „Porozumienie bez Przemocy w szkole”. W marcu 2021 roku rozpoczęłam również 8-miesięczny certyfikacyjny proces szkoleniowy kanadyjskiej metody dr. Stuarta Shankera według programu SELF-REG FOUNDATIONS organizowany przez The MEHRIT Centre.

Jestem nauczycielem mianowanym z kilkunastoletnim stażem pracy. Obecnie pracuję jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz języka polskiego jako obcego w jednej z lubelskich placówek edukacyjnych.

Współpracuję również z Filharmonią Lubelską prowadząc zajęcia umuzykalniające z elementami uważności dla dzieci w wieku 4 – 9 lat. 

W pracy pedagogicznej inspiruję się założeniami metody Self-Reg (S. Shanker), Porozumienia Bez Przemocy (M. Rosenberg), Pozytywnej Dyscypliny (J. Nelsen) oraz wartościami propagowanymi przez Jaspera Juula i Fundację Familylab. 

Uważam, że praktyka uważności jest użytecznym narzędziem do odnalezienia harmonii ze sobą, innymi oraz otaczającym światem.  Jej dobroczynnymi skutkami chcę dzielić się z dziećmi, które obecnie – bardziej niż kiedykolwiek – mają problemy z koncentracją, snem, własnymi emocjami, stresem i towarzyszącymi mu lękami.  Przywrócenie kontaktu z własnym ciałem, uczuciami i bogactwem wewnętrznego świata może przyczynić się do bardziej świadomego i spokojnego przeżywania przez dziecko wszystkiego, co składa się na jego codzienność.

 

Kontakt

510 052 932
uwaznazabka.kontakt@gmail.com
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.